سایتی پر از آموزشهای کاربردی

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

[ آموزش بازیسازی با گیم میکر ]

[ آموزش بازیسازی با گیم میکر ]

انجین گیم میکر و نسخه بهبود یافته آن Game Maker Studio یکی از معروفترین انجین های بازی سازی دو بعدی می باشد که خیلی راحت می توان با استفاده از این انجین بازی های حرفه ای تولید کرد و برای پلتفرم های مختلف همچون کامپیوتر - اندروید - آی او اس - اچ تی ام ال و غیره خروجی گرفت.در انجین گیم میکر با استفاده از اکشن های زیادی که در اختیار دارید بدون کد نویسی بازی خود را بسازید.

بقیه در ادامه مطلب ....

۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
علی حسن پور
[ آموزش ساخت بازی سه بعدی در یونیتی ]

[ آموزش ساخت بازی سه بعدی در یونیتی ]


انجین یونیتی جز یکی از برترین انجین های بازی سازی بزرگ دنیا است که تا به امروز پیشرفت چشمگیری نیز داشته و طی سالهای گذشته خیلی از بازی سازها به سمت این انجین آمده اند.حتی در ایران نیز این انجین از محبوبیت بالای برخوردار است که می توان به جرات گفت که 90 درصد بازیهای ایرانی برای پلتفرم های مختلف از جمله کامپیوتر - گوشی و ... با سیستم عاملهایی از جمله اندروید،آی او اس،تایزن و ... با این نرم افزار طراحی و ساخته می شود که همین امر باعث شده تا جوان های خلاق ایرانی از این نرم افزار به عنوان منبع کسب درآمد استفاده کنند.


بقیه در ادامه مطلب ...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
علی حسن پور
[ بسته آموزش افتر افکت ]

[ بسته آموزش افتر افکت ]

نرم افزار افتر افکت محصول کمپانی ادوب می باشد که یک نرم افزار مالتی مدیا می باشد که کاربردهای زیادی در ضمینه ها یمختلف از جمله ساخت تیزر ها یا همان پیام های بازرگانی،ساخت وله و میان برنامه ها مثل 90،ساخت جلوه های ویژه سینمایی که در اکثر فیلم های معروف هالیوودی مانند ماتریکس-مرد عنکبوتی-جان سخت و ... کاربرد دارد و همینطور درساخت موشن گراف و حتی ساخت انیمیشن های دو بعدی نیز استفاده می شود.

بقیه در ادامه مطلب ...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
علی حسن پور